







































































































































Kenteken | NL V-19-JSB |
---|---|
Carrosserie | Onbekend |
Bouwjaar | 2024 |
Kleur | Stardust Silver metallic (grijs metallic) |
---|---|
Brandstof | Diesel |
Energielabel | Onbekend |
Transmissie | Automaat |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 4 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
BTW/Marge regeling | BTW is aftrekbaar |
Cilinderinhoud | 1968 CC |
Datum deel 1a | 04-12-2024 |
---|---|
Gewicht | 1488 Kg |
Max trekgewicht | 1500 Kg |
Motorinhoud | 2.0 Liter |
---|---|
Onderhoudsboekjes | Dealer onderhouden |
Verbruik per 100 km | 5,7 Liter |
Vermogen | 122 pk (90 kw) |
---|
4-weg handmatig verstelbare passagiersstoel |
10” Infotainment touchscreen met volume en temperatuur slider |
12V stroompunt in laadruimte |
Accident Avoidance System |
Achteruitrijcamera |
Airbag(s) hoofd voor |
Airbag(s) side voor |
Airbag bestuurder |
Airbag passagier |
Airco |
Anti Blokkeer Systeem (ABS) |
Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth |
Bandenspanningscontrolesysteem |
Bandenspanningscontrole systeem |
Blind Spot Assist met Cross Traffic Alert en Exit Warning |
Bots waarschuwing systeem |
Buitenspiegels elektrisch verstelbaar |
Buitenspiegels verwarmbaar |
Bumpers in carrosseriekleur |
Centrale deurvergrendeling |
Chroom omlijsting van grille en mistlampen |
Connected services |
DAB-ontvanger |
Dimlichten automatisch |
Draadloze oplader in middenconsole |
Dubbele led laadruimteverlichting |
Elektrische ramen voor |
Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels in zwart |
Elektrisch verwarmbare voorruit |
Elektronische parkeerrem met Hill Start Assist |
ErgoComfort bestuurdersstoel |
Ergonomische voorstoelen |
Evasive Steer Assist and Intersection Assist |
Forward Collision Warning |
Intelligent Adaptive Cruise Control met Stop & Go (automaat) |
Keyless entry en start/stop knop in middenconsole |
Kruisend verkeer detectie |
Lane Keeping Aid |
Lendesteun chauffeursstoel |
lichtmetalen velgen 17'' |
Meegespoten bumpers, en handgrepen |
Mistlampen voor |
Multimedia-voorbereiding |
Navigatie integratie in digitaal intrumentenpaneel |
Navigatiesysteem |
Neerklapbare passagiersstoel met geïntegreerd werkvlak |
Parkeersensor achter |
Parkeersensor voor |
Perimetrisch alarm met bewegingssensoren |
Pre-Collision Assist met Auto Emergency Braking (incl. voetganger en fietser detectie) |
Rijstrooksensor met correctie |
Rubberen laadvloerbescherming |
schakelmogelijkheid aan stuurwiel |
Start/stop systeem |
Startblokkering |
Telefoonintegratie premium |
Tractie Controle Systeem (TCS) |
Traffic Sign Recognition |
trekhaak afneembaar |
Tussenschot volledig |
Uitwijk assistent |
Verkeersbord detectie |
Vermoeidheids herkenning |
Vermoeidheidsherkenning |
Volledig digitaal instrumentenpaneel |
Zijschuifdeur rechts |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.